,,Compania de apă și canal, Aparegio Gorj S.A., furnizează către utilizatorii săi servicii de calitate. În permanență, 24h/24h, angajații societății intervin și acționează pentru mentenanța rețelelor și caută cele mai bune soluții tehnice pentru îmbunătățirea calității apei. O demonstrează concret implicarea directorului general al APAREGIO Gorj S.A., Traian Pătrășcoiu, prin accesarea fondurilor europene în anul 2020, cu contractul de finanțare pentru proiectul major „PROIECTUL REGIONAL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII DE APĂ ȘI APĂ UZATĂ ÎN JUDEȚUL GORJ”, cu o valoare de 1.080.673.346,54 lei, și perseverența prin continuarea investițiilor odată cu semnarea, în data de 29 mai 2024, a contractului de finanțare pentru implementarea „Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată în județul Gorj-etapa II”, cu Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Dezvoltare Durabilă (AM PDD). Perioada de implementare a proiectului este de 84 de luni, valoarea totală a contractului fiind de 956.725.151,66 lei. Informațiile de mai sus sunt necesare reamintite periodic pentru ca utilizatorii să înțeleagă că societatea este vizibilă și sprijinită la nivel înalt. Pentru a observa că expresia “Se întâmplă și la case mai mari” se aplică chiar și în cazul unor giganți din domeniul apei, vedem mai jos un material menit să ne atragă atenția. https://www.g4media.ro/cea-mai-mare-companie-de-apa-din-marea-britanie-plasata-sub-masuri-speciale-in-timp-ce-se-confrunta-cu-datorii-de-20-de-miliarde-de-dolari-compania-are-peste-16-milioane-de-clienti.html
Putem cu un sprijin reciproc operator-utilizator să reușim să dezvoltăm acest sistem.”, a transmis Nicoleta Daniela Bărbat, responsabil Relații Publice Aparegio Gorj.